Monday, August 25, 2014

10 Rahsia Pandangan Wanita Terhadap Lelaki


1 . Senyuman

Wanita sukakan senyuman lelaki yang manis . Dengan itu , wanita itu akan tersenyum kembali kepada lelaki tersebut dengan senyuman yang lebih manis .

2. Fizik

Sesetengah wanita mengutamakan tinggi badan , lengan dan tangan seseorang lelaki itu .

3. Bau Badan

Bau badan sangat penting bagi kebanyakan wanita. Seorang lelaki perlu memiliki badan yang wangi. Tidak perlu sampai memakai perfume mahal, yang penting bersih dan segar.

4. Cara Berpakaian

Perbezaan antara zaman dan umur sangat-sangat mempengaruhi selera wanita . Pada umumnya , wanita sukakan lelaki yang berpakaian kemas . Tetapi , jika ingin wanita itu lebih menyukai penampilan seseorang lelaki , pakailah pakaian yang kemas , bersih dan wangi .. :)

5. Gaya Rambut & Aksesori Kepala

Seperti cara berpakaian, perbezaan zaman dan umur juga mempengaruhi dua hal ini. Tetapi yang pasti, wanita tidak akan menyukai lelaki yang memiliki rambut yang bau, kusam, dan berkutu. Wanita sukakan lelaki yang berambut kemas seperti kelihatan disikat , rambut spike dan sebagainya selagi rambut lelaki itu masih menarik hatinya.

6. Sikap Tubuh

Sikap tubuh ketika berjalan, duduk, ataupun makan sangat diperhatikan oleh wanita. Lelaki yang memiliki sikap tubuh yang tegap akan tampak seperti orang yang percaya diri di mata wanita.

7. Cara Bercakap

Wanita sukakan lelaki yang bertutur dengan bahasa yang sopan dan bukan sebaliknya seperti perkataan-perkataan yang kasar di mata semua orang. Bahasa juga merupakan peranan penting untuk menambat hati wanita.

8. Warna Kulit

Pada umumnya , warna kulit tidak penting sama sekali . Hanya segelintir wanita yang suka memilih lelaki yang berkulit putih . Kononnya, putih tu bersih .. Habis tu , seandainya lelaki tu hitam ? Nak cakap ape ? Bagi anis , hitam putih tu sama je . Dan bagi anis juga , hitam itu boleh disamakn dengan hitam manis . :)

9. Mata

Pandangan mata lelaki terhadap seseorang wanita itu akan membuat wanita cair seperti AIS KRIM !

10. Kelakuan

Sesetengah wanita menyukai lelaki yang agresif tetapi yang lain menyukai lelaki yang lebih tenang dan cool. Biasanya wanita menganggap penting hal ini saat perjumpaan dan kesan pertama.

No comments:

Post a Comment

h12